• Digital signage

    Er worden door ondernemers steeds meer digital signage middelen ingezet zodat zij hun klanten kunnen informeren over hun producten, diensten of juist nieuwe klanten kunnen aantrekken. Organisaties als winkels, banken, restaurants maar ook overheidsinstellingen zien het als een nuttig instrument om bezoekers te informeren, te entertainen, de weg te wijzen of om hun producten te promoten.

    Digital signage, een paar voordelen

    • Op hetzelfde display verschillende soorten boodschappen op verschillende tijden communiceren;
    • Mogelijkheid van centrale aansturing op meerdere locaties gelijktijdig;
    • De inhoud van de boodschappen of reclames kan ieder moment en bijna direct aangepast worden.
      Zo kunnen ondernemers inspelen op de actualiteiten of speciale acties op het display tonen.
    • Vele mogelijkheden tot interactie dankzij het koppelen aan bijvoorbeeld een website of voorraadinformatie;
    • Meer aandacht voor uw boodschap door dynamisch- in plaats van statisch beeld.
    • Adverteren via digital signage werkt kosten- en tijdsbesparend ten opzichte van geprinte media;
    • Digital signage kan als instrument ingezet worden als een verlengde van uw bedrijf. Als een extra verkoper of klantenservicemedewerker, als uw personeel druk is met een andere klant of als er wachtrijen ontstaan. Het kan als entertainment gebruikt worden voor klanten die even moeten wachten tot zij aan de beurt zijn.

    Daarnaast is het een goed hulpmiddel voor uw marketing- en communicatiebeleid, omdat u efficiënt en effectief kunt communiceren met uw medewerkers of klanten. Hiervoor zijn zowel binnen- als buitentoepassingen mogelijk.

    De toekomst is nu!

    Sinds 2015 zijn wij officieel dealer van gerenommeerde hard- en software.
    Wilt u uitgebreide informatie of een demonstratie van de mogelijkheden, bel ons gerust!

    Meer info over Martijn Veldhuis