• Bewegwijzering

    Bewegwijzering is een ideaal communicatiemiddel voor binnen en buiten. Uw klant vindt eenvoudig de weg in en rond uw gebouw. Uw huisstijl en logo versterken de merkbeleving. Teksten, pijlen en pictogrammen geven de richting aan, waarschuwen of informeren, terwijl de materialen, vormgeving en typografie een achterliggende boodschap uitstralen over de identiteit van uw organisatie.

    De mogelijkheden van bewegwijzering

    Hoe wordt het gebouw gebruikt? Door wie, en op welke tijdstippen? Wat is de gewenste uitstraling? Hoe wilt u de mensen naar en door uw gebouw leiden?

    Dit is slechts een kleine greep uit de vragen die aan de orde komen in de ontwerpfase. Het doel is om een routing te realiseren die naadloos aansluit bij uw project. Een bewegwijzering die mensen op een prettige manier de door u gewenste weg wijst.

    Een paar voorbeelden van de vele vormen van bewegwijzering:

    • Wayfinding: voor het vinden, bepalen en afleggen van een route.
    • Bewegwijzering met lichtreclame: ook in het donker moet de klant de weg naar uw bedrijf vinden.
    • Digitale routing: denk hierbij aan plattegronden en routes op digitale displays.
    • Traditionele routebeschrijving: zoals informatieborden, naamborden of presentatieborden.
    • Tijdelijke routes: middels bijvoorbeeld magneetfolie of verwijderbare vinyl soorten.

    Er zijn mogelijkheden te over, denk bijvoorbeeld aan diversiteit in materiaalgebruik en toepassingen. Zo zijn er montagemogelijkheden voor aan de muur of tegen het plafond, maar ook vrijstaand of aangebracht op een vloeroppervlak.

    Bent u verdwaald?

    Laat ons u dan de weg wijzen binnen de eindeloze mogelijkheden van bewegwijzering. Neem gerust vrijblijvend contact met ons op en laat u verrassen door het gigantische scala aan mogelijkheden.

    Meer info over Erik Klöpping